czwartek, 7 lutego 2013

Kilka słów

...Kilka słów...

Swoją przygodę rozpoczęłam niedawno... :) Wszystko zaczęło się gdy po raz pierwszy kupiłam kolczyki arbuzowe i kiwi. Zostałam oczarowana i postanowiłam sama zająć się wypiekami (chociaż nigdy tego nie lubiłam)! :D Swoją przygodę rozpoczęłam od szukania, czytania i jeszcze raz szukania wszystkiego co potrzebne do produkcji i wyrobu tych słodkości. Następnie, po wyedukowaniu się przystąpiłam do zakupu preparatów i wszystkich innych potrzebnych przyborów. Z dumą mogę stwierdzić, że dnia: 02.01.2013 zostały wypieczone moje pierwsze kolczyki a efekty zobaczycie już niedługo. :)


...Dlaczego biżuteria? i dlaczego właśnie taka?...

Modelin-Cake, można powiedzieć, że jest  to drugie moje "dziecko", :) Bowiem  jestem posiadaczką bloga: Quiling-Art-     http://quilingart.blox.pl/html    (na którego serdecznie zapraszam). Brakowało mi jednak jakiegoś, modelarskiego zajęcia, przy którym mogłabym się "wyżyć artystycznie".... Stąd pomysł na stworzenie Modelin-Cake :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz